درخواست مشاوره و ارسال سوال الو روانشناس در اینستاگرام الو روانشناس در تلگرام درخواست مشاوره و ارسال سوال الو روانشناس در اینستاگرام الو روانشناس در تلگرام

بخش ترک خودارضایی:هشت مرحله ترک خود ارضایی

t.me/alo_ravanshenas_ir :تلگرام " اَلو روانشناس "
  • تاریخ ارسال : چهارشنبه 9 فروردين 1391

بسم الله الرحمن الرحیم

1. تصمیم بگیرید و نگران این نباشید که چه مدت خود ارضایی می کردید. خود ارضایی زمانی که تاثیرات منفی روی زندگی و رابطه های  روزانه بگذارد مشکل ساز خواهد بود . اگر خود ارضایی زمانی  را که دران  می تونید با دیگر کارهای مهمی را انجام دهید ،هدر دهد اینک زمان ان رسیده که رفتار خود را تغییر دهید.

2. باید علت را پیدا کنید. نیاز دارید که بدانید به چه دلایلی بیش از حد خود ارضایی می کنید؟ اگر شما فقط تلاش کنید که خود ارضایی را متوقف کنید ، نتیجه عکس خواهید گرفت و با حالتی افراطی سر جای خود برمی گردید. بنابر این ایا می دانید چرا خود ارضایی می کنید؟ شما ممکن است تشخیص دهید که خودارضایی برای رفع خستگی ، خلاصی از استرس ها و یا به خاطر تنهایی است. استراحت کنید و شروع کنید به فکر کردن  "چرایی" اینکه چرا احساس می کنید نیاز دارید خود ارضایی کنید. قصد دارید از چه چیزی فرار کنید؟ دلیل اصلی اینکه به طور افراطی خود ارضایی می کنید این نیست که خود ارضایی احساس لذت بخشی تولید می کند. عمیق به درون خود  رجوع کنید. شاید شما برای فهمیدن احساستتون  نیاز به درمان داشته باشید.

3. یاد بگیرید احساسات خود را بشناسید. یافتن یک راه صحیح برای مدیریت احساساتتان می تواند یک مهارتی باشد که انها را هنوز یاد نگرفته اید و یا نداشته اید.هر انچه ما احساس می کنید ناشی از افکار ماست. احساسات ما هستند که جهان ما را تفسیر می کنند. و شما هستید که تصمیم می گیرید چه احساسی داشته باشید. خود ارضایی به دلیل بی حوصلگی ، به خاطر این است که شما تصمیم گرفتید که احساس بی حوصلگی کنید. شما می توانید تعیین کنید که چه احساسی داشته باشید.



براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی : *

اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
نام کاربری :
رمز عبور :